Een goed kantoor draait om flexibiliteit en gebruiksgemak, niet om vierkante meters. De eerste indruk is belangrijk, en die wordt allang niet meer gevormd door bureaus en systeemplafonds. Het is essentieel dat een gebouw bijdraagt aan de werkdag, met een prettige plek om te lunchen, koffie die je niet hoeft te missen als je thuiswerkt en vergaderruimtes die je kunt boeken wanneer dat nodig is.

Samen met Albron is een totaal hospitality concept neergezet voor Quarter Offices Amsterdam – een plek waar niet alleen wordt gewerkt, maar waar een bruisende community centraal staat.
Van ontvangst tot sfeer, van service tot beleving: alles draait om verbinding en comfort. Dit is werken in een bedrijfsverzamelgebouw anno nu.

Als je binnenkomt bij één van de drie vestigingen, sta je niet voor een receptiebalie. Je komt een open ruimte binnen waar je meteen iets kunt halen.

Een goede koffie van de barista, een vriendelijk welkom, een kort praatje. Een goede koffie van de barista, een vriendelijk welkom, een kort praatje.

Raymond Freriks Busines Consultant bij Albron zegt het mooi.

De persoonlijke service en de digitale ondersteuning vullen elkaar aan.

Zo ontstaat een omgeving die gastvrij voelt en vanzelf meebeweegt met hoe mensen werken. Dat is extra waardevol op een plek waar verschillende bedrijven bij elkaar zitten. Iedereen doet z’n eigen ding, maar verwacht wel een soepele, herkenbare ervaring.

Benieuwd hoe dat eruitziet? Bekijk de video en ontdek hoe wij samen werkplekken transformeren tot een bruisende community.