Dat doet me denken aan 4 jaar geleden.
Toen besloten mijn compagnon john milhado en ik, voor de start van ons avontuur in de kantoorwereld, dat we niet zomaar een business wilden opzetten. Nee, we wilden iets bouwen waarbij iedereen in de keten op één lijn zit.
Waar het niet gaat om het lukraak stapelen van diensten. Maar om een samenhangend geheel dat echt waarde toevoegt.
We zagen overal om ons heen dat partijen binnen kantoorpanden langs elkaar heen werkten. Dat moest anders.
Maximale gastgerichtheid staat centraal, omdat dit niet alleen tot meer omzet leidt, maar vooral tot tevreden gasten die graag terugkomen. Elk aspect van onze service, van catering tot vergaderfaciliteiten, is hierop afgestemd.
Dit model zorgt niet alleen voor blije gezichten bij onze gasten, maar ook bij pandeigenaren, die zien hoe hun panden floreren door dagelijks gebruik van centrale faciliteiten.
Het nauwkeurig afstemmen van belangen en het zorgvuldig bouwen van ons model rond deze filosofie was cruciaal bij onze start en dat is het nu, ruim vier jaar later, nog steeds!
Ps: Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Stuur ons een bericht!